روز های ترانه و اندوه
روز های ترانه و اندوه

خاطرات یک عشق
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 39770
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



 
طفلک دل من

با دلم گفتم ای دل پریشونم

یه پارچه دردی نگو نمیدونم

گفتم که ای دل  دله غافل راهه عاشقی راه سوختنه

بیراهه نرو کارت باختنه

رفت و رفت و باخت                 رفت و رفت و سوخت

طفلک دلم دله برگ گل من          کی باورش بود بازیچه بودن؟

رفت و رفت و رفت مثل تشنه ها اما جای آب روی شعله ها

لرزیدو لرزید تو قاب سینه

با لرزه ها گفت دل کارش اینه

دل اگه دله کارش مشکله اگه نلرزه از خاک و گله

دل که دل باشه می سوزه

دل که دل باشه می بازه

 




یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط shima